Veelgestelde vragen(FAQ)
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, laat Zayana de producten rechtstreeks van de fabrikant of leverancier bij u leveren. De bezorging kan daarom iets langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat uw bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd in Nederland bedraagt ca. 4-6 werkdagen. De geschatte leertijd in totaal is 3 tot 7 werkdagen.
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?
In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: info@zayana.nl
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wanneer u bij zayana bestelt, profiteert u altijd van gratis verzending.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Zayana biedt altijd veilige betalingen aan. Wij gebruiken de meest voorkomende betalingsprovider in Nederland:
● Paypal
● iDEAL
● Visa
● MasterCard
● American Express
Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?
Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten verzonden. Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten die u bestelt afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Indien u meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden.
Maakt u zich geen zorgen, uw bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.
Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?
Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Als klant kunt u er uiteraard niets aan doen. Neem in dit geval onmiddellijk contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@zayana.nl.
Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen. Stuur het artikel nog niet terug zonder de foto's met ons te delen. Helaas kunnen wij geen passende oplossing voor u vinden. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing.
Dit gebeurt als u het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of als u het artikel niet meer wilt hebben.
U dient eerst contact op te nemen met onze klantenservice info@zayana.nl. Wij bekijken wat voor u de beste uitweg is. Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om het product naar ons terug te sturen.
Heeft u nog vragen?
E-mail: info@zayana.nl
Of neem contact op via het contact formulier https://zayana.nl/pages/contact
Bedrijfsinformatie:
zayana
Adres: Rijnhavenkade 92, 3072 JS, ROTTERDAM
E-mailadres: info@zayana.nl
Telefoonnummer: 0683410276
Contactformulier: https://zayana.nl/pages/contact
KVK: 93502532
Openingstijden:
Maandag - vrijdag: 08:00 - 18:00 uur
Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00 uur
We proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden. We proberen uw e-mail binnen 2 dagen te beantwoorden.